Postanowienia ogólne

1. Sklep internetowy, działający pod adresem http://www.papierdozdjec.pl prowadzony jest przez AKCES Iwona Dyrgoń-Wysmyk, Holendry 2b, 98-161 Zapolice, NIP 829-128-25-49.

2. Nazwy producentów i marki fabryczne należą do ich właścicieli i prezentowane są na stronach sklepu wyłącznie w celach informacyjnych.

3. Oferta prezentowana pod adresem http://www.papierdozdjec.pl nie jest stanem magazynowym firmy.

4. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.

5. Umowa może zostać zawarta tylko w języku polskim.

Składanie zamówienia

1. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet. Dostarczanie towarów do klienta realizowane jest tylko i wyłącznie wysyłkowo.

2. Zamówienia są przyjmowane na stronie http://www.papierdozdjec.pl, w wyjątkowych przypadkach telefonicznie pod nr tel. 043 656 94 20
Po złożeniu zamówienia klient dostaje e-mailem informację o jego przyjęciu. Realizacja zamówienia rozpoczyna się:

a) w przypadku zamówień płatnych przelewem lub przez system transakcyjny payu.pl - po zaksięgowaniu na rachunku wpłaty.

b) w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze - do 24 godzin od chwili zamówienia (za wyjątkiem sobót i niedziel).

3. Podstawowym warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza adresowego zamówienia i automatyczne przesłanie go do nas.

4. Zastrzegamy sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości, tzn. w których brakuje numeru telefonu lub adresu e-mail. Są one niezbędne do potwierdzenia zamówienia.

5. Zamówienia można składać przez całą dobę.

6. Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon lub jeżeli podali państwo NIP i dane firmy faktura VAT. Faktura VAT wystawiana jest w chwili, gdy wszystkie zamówione przez Klienta towary są skompletowane i gotowe do wysyłki.

7. Klient może wycofać złożone zamówienie telefonicznie tel. 43 656 94 20, lub mailem sklep@papierdozdjec.pl dopóki ma ono status Zamówienie złożone.

8. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca od chwili złożenia przez klienta zamówienia i nie ulega zmianie nawet w przypadku wzrostu cen wyrobów w serwisie.

9. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.

10. Do każdego zamówienia doliczane są koszty przesyłki.

11. Minimalna kwota zamówienia przy wyborze płatności za pobraniem wynosi 20zł.
 
Realizacja zamówienia

1. Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez klienta i określony w zamówieniu sposób.

2. Przy każdym towarze podany jest czas jego wykonania. Jest to czas od rozpoczęcia realizacji zamówienia do chwili wysłania zamówionych towarów ze sklepu, przy czym uwzględniane są tu tylko dni robocze (bez sobót i niedziel). Zamówienie na towary o różnym czasie wykonania wysyłane jest po skompletowaniu całości, tzn. po upływie czasu najdłuższego z podanych. W 99% przypadków towar wysyłany jest w przeciągu 24 godzin od chwili przyjęcia zamówienia.

3. Czas realizacji przesyłki = czas realizacji zamówienia + czas dostawy
Przesyłki dostarcza:
Firma kurierska DHL - przesyłka kurierska, czas dostawy do 2 dni roboczych.
Poczta Polska - przesyłka priorytetowa, czas dostawy ok 2-4 dni roboczych.

4. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:
- płatność przy odbiorze (za pobraniem),
- płatność z góry za pomocą systemu transakcyjnego payu.pl
- przelewem bankowym na konto sklepu przed wysłaniem zamówienia.

5. Na płatności za zamówione towary dokonywane przelewem sklep oczekuje przez 14 dni. Po tym terminie jeżeli nie zostanie odnotowana wpłata zamówienie zostaje anulowane.

Reklamacje

Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją firmy AKCES Iwona Dyrgoń-Wysmyk.

1. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady, powinien odesłać go przesyłką pocztową pod adres sklepu. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej do 14 dni roboczych od ich wpłynięcia. Towar wadliwy zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, jeśli naprawa nie będzie możliwa, sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

Ważne! Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

Zwroty i odstąpienie od umowy

Klient ma prawo odstąpić od umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny w terminie 14 dni od daty odebrania przesyłki. W celu zachowania terminu do odstąpienia od umowy, Klient winien wysłać informację dotyczącą wykonania prawa odstąpienia od umowy przed upływem wskazanego terminu do odstąpienia od umowy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować sprzedającego o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia. Klient może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Formularz należy odesłać pocztą na adres: AKCES Iwona Dyrgoń-Wysmyk, Holendry 2b, 98-161 Zapolice. Klient może również wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na adres : sklep@papierdozdjec.pl albo złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy telefonicznie pod numerem telefonu 43-656-94-20.

Wzór odstąpienia od umowy dostępny jest pod następującymi linkami : PDF (Adobe Reader), DOC (Microsoft Word), ODT (OpenOffice, LibreOffice)

W przypadku odstąpienia od umowy sprzedający zwraca Klientowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia produktu niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym sprzedający został poinformowany przez Klienta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrot płatności następuje przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodzi się na inne rozwiązanie. Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania produktu lub do czasu dostarczenia dowodu jej odesłania przez Klienta, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Sprzedający zwraca klientowi koszty doręczenia towaru tylko w kwocie minimalnej jaka mogła zostać pobrana na rzecz tej usługi i nie jest zobowiązany do zwrotu poniesionych przez Klienta dodatkowych kosztów transportu (np. dodatkowa opłata za pobranie lub wybór droższej formy transportu).

W przypadku odstąpienia od umowy Klient winien odesłać lub przekazać produkt niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował sprzedającego o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli produkt zostanie odesłany przed upływem terminu 14 dni. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu produktu. W celu weryfikacji zwrotu produktów przez klienta sprzedający prosi o zachowanie dowodu nadania przesyłki zwrotnej. Zwroty należy kierować na adres: AKCES Iwona Dyrgoń-Wysmyk, Holendry 2b, 98-161 Zapolice.

Zwrotowi nie podlegają wyroby, przy których zaznaczone jest iż są sprowadzone lub wykonywane na zamówienie indywidualne.

Ochrona danych osobowych Klientów

Wszelkie dane osobowe uzyskane w trakcie działalności sklepu są poufne. W żadnym wypadku ani w żadnej formie nie będą ujawniane innym osobom ani innym podmiotom zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. "O ochronie danych osobowych". Zgodnie z tą ustawą Klienci mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.

Ta strona internetowa używa plików cookies. Klikając, akceptujesz politykę prywatności. Czytaj więcej

Zamknij